Milyen iskolát szeretnék 10 év múlva? - Vitaindító

Milyen iskolát szeretnék 10 év múlva?

Egy Szily nagyságú szakképző intézmény hogyan működik, milyen nehézségei vannak, milyen gondokkal küzd, mi a viszonya egy gimnáziumhoz. Hogyan vélekednek rólunk általános iskolákban. Mire képes a nevelőtestület. Milyen bonyolult feltételrendszernek kell megfelelni, amely gyakran hátráltat minket a hatékony munkában.

Bizonyos konkrét célokat az elmúlt években részben elértük - az iskolában dolgozó kollégák együttes munkájának eredményeként - ugyanakkor azt látom, hogy az eredmények nem a rendszerből fakadnak, hanem egyéni teljesítményekből. Nem fogjuk automatikusan kitermelni a következő sikeres generációkat. Elkezdtem gondolkodni azon, hogy milyen iskolának szeretném látni a Szily-t 10 év múlva.

Mit tekintek sikernek?

Mi a siker záloga?

 

11. Fonák ütések gyakorlása

A fonák ütések gyakorlása

A fonák ütés gyakorlásánál is fontos, hogy a mozdulat "szép" legyen. Itt a szép szó a helyes mód szinonimája. A fonáknál meg kell különböztetni az egy kezes s a két kezes fonák ütéseket. A két kezes fonák ütést nem szeretem, nem tanultam, ezért erről nem tudok semmit mondani azon kívül, hogy nem lesz teniszkönyöke az embernek és kissé suta mozdulatnak tűnik, mert két kéz munkáját kell koordinálni egy helyett.

No para!

Többször megtapasztaltam életemben, hogy olyan dolgoktól félni, amelyek egyszer majd bekövetkeznek, de sem az időpontjukat, sem egyéb információt nem találunk róluk teljesen felesleges, illetve arra kellkészen lenni, ogyha megérkezik az idő, akkor teljes teljesítménnyel a megoldásukra kell koncentrálni.

azaz: No para!

Ehhez probléma megoldó, menedzselő képességekre van szükség.

Oldalak

Subscribe to Fábián Zoltán RSS