
Feladat
9x9-es pályán helyezzünk le 1-től 9-ig terjedő számokat, amelyekre igazak az alábbi feltételek:
- Egy sorban kétszer nem lehet ugyanaz a szám
- Egy oszlopban kétszer nem lehet ugyanaz a szám
A pálya 3x3-as részekre van osztva. Egy 3x3-as rész mátrixban nem lehet kétszer ugyanaz a szám.

Segítség, tippek
A beviteli mezők TextBoxok, amelyeket programozva a Form inicializálása során hozunk létre.
Érdemes 10x10-es pályát használni, mert akkor a 0. oszlop nem fog bezavarni, amikor bármit akarsz ellenőrizni. A generáláshoz két darab egymásba ágyazott ciklust használj
Amikor legenerálod a Textboxokat, akkor a nevüket (Name property) úgy állítsd be, hogy a neve legyen oszlop_sor formájú.
Minden Textboxnak ugyanaz legyen az eseménykezelő függvénye, amely a Change eseményre lép életbe. A név alapján az eseménykezelőben meg lehet állapítani, hogy melyik textbox változott és milyen sort, oszlopot és 3x3-as mátrixot kell ellenőrizni.